Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.kanani-cosmetics.com so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Oblikacijskim zakonikom (OZ).
Spletna trgovina www.kanani-cosmetics.com je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Ars trade d.o.o.. V nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.kanani-cosmetics.com, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
Registracija uporabnika pri naročilu ni potrebna. Pomeni, da naročilo lahko izvede brez registracije.
Za izvedbo naročila je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, telefonska številka in elektronski naslov) in izbor dostave (osebni prevzem, dostava po pošti). V primeru nakupa podjetja je obvezen tudi naziv podjetja in davčna številka podjetja.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Načini plačila
V spletni trgovini www.kanani-cosmetics.com ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- plačilo po predračunu
- plačilo po povzetju (dodatni strošek po ceniku Pošte Slovenije je 1,1885+ddv=1,45 EUR).
Račun bo priložen naročilu v tiskani obliki, razen v primeru, ko kupec posluje z e-računi in to predhodno obvesti ponudnika.
Cene
Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub skrbnosti, da bi zagotovili ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa ali pa ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Slike so simbolične in vedno ne odražajo dejanskega stanja.
Veljavnost akcijske ponudbe
Roki veljavnosti akcij so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.
Postopek nakupa
1. Naročilo je sprejeto - po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo.
2. Naročilo je potrjeno če kupec naročila ne prekliče.
3. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali mu piše na njegov elektronski naslov.
Če ponudnik nima izdelka na zalogi v lastnem skladišču o tem obvesti kupca. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva. Ostale artikle iz naročila bo ponudnik dobavil, na željo kupca pa lahko celotno naročilo tudi stornira. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 8 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov info@kanani-cosmetics.com. Kupec mora nato blago vrniti podjetju, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino takoj ko je mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.
Garancija
Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.
Dobavni rok
Običajni dobavni rok je od enega do treh delovnih dni.
Dostava in cena dostave
Dostavo za Ars trade d.o.o. spletno trgovino opravlja Pošta Slovenije.
Dostavo blaga zaračunamo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Pri naročilu blaga nad 50,00 EUR je dostava blaga brezplačna.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Politiko varstva zasebnosti in piškotkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Ars trade d.o.o., bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.
Komunikacija
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@arstrade.si ali info@kanani-cosmetics.com.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.